سایبرا => بینهایت اطلاعات در سایبرا

نیازهای اطلاعاتی امروزه را اینجا بیابید
وبلاگ رسمی شرکت بیان

نیازهای اطلاعاتی امروزه را اینجا بیابید

آخرین نظرات
نویسندگان
اگر به یادگیری زبان های خارجه علاقه دارید، سایتی که در زیر معرفی خواهد شد را حتما ببینید.

سایت www.Duolingo.com، یک کار بسیار عالی بوده که قابلیت آن را دارد که در صورتی که به زبان انگلیسی مسلط هستید به شما زبان های مختلفی را بیاموزد.
در این سایت شما قادر هستید با استفاده از ایمیل و/یا حساب کاربری فیس بوک خود ثبت نام نماید، از دوستان خود دعوت نمایید و روند پیشرفت همدیگر را مشاهده کرده و به نوعی با یکدیگر در یادگیری هرچه بیشتر همکاری و رقابت نماید.

همانطور که گفته شد، در این سایت در صورتی که به زبان انگلیسی مسلط هستید می توانید زبان های خارجه بسیاری را بیاموزید، که طبق ادعای این سایت، این آموزش ها در سطح آموزش های دانشگاهی هستند.
در صورتی که به زبانی غیر از انگلیسی، مانند فرانسوی، مسلط باشید نیز خواهید توانست انگلیسی را بیاموزید. به عنوان مثال من چند ماهی هست که در حال یادگیری زبان فرانسه هستم و در این سایت در ابتدا فرانسه را یاد می گیرم و بعد از آن با استفاده از فرانسوی دانسته های انگلیسی خودم رو محک می زنم.
نگران نباشید، اپ های این سایت برای گوشی های هوشمند و تبلت ها در پلتفرم های مختلف موجود هست که می توانید از سایتش اون رو دریافت کنید.
در ادامه سعی میکنم بیشتر در مورد این سایت توضیح بدم، اما لازم دو سایت دیگر برای یادگیری زبان فرانسه رو نیز معرفی کنم. امیدوارم بتونه به شما کمک کنه.