سایبرا => بینهایت اطلاعات در سایبرا

نیازهای اطلاعاتی امروزه را اینجا بیابید
وبلاگ رسمی شرکت بیان

نیازهای اطلاعاتی امروزه را اینجا بیابید

آخرین نظرات
نویسندگان
  • ۱
  • ۰

سلام به دوستان عزیز،

داشتن بهترین ها یه حق برای همه، به نظر من سرویس های شرکت بیان از جمله سرویس بلاگ بیان و بیان باکس در نوع خودشون بی نظیرند در ایران. 

من 35 تا دعوت نامه بیان دارم که هرکسی که می خواد توای همین پست برای من ایمیلش رو بفرسته تا دعوت نامه رو بارش بفرستم، البته با رعایت نکات ذکر شده در زیر که از وبلاگ گذرگاه آبی سرقت کرده ام. 

یا علی


چند نکته : 

* همیشه به خاطر داشته باشید تعداد دعوتنامه ها محدود است ، پس شکیبا باشید . 

* لطفا نام و نام خانوادگی خود را ذکر کنید ، به منظور پر کردن فرم ارسال دعوتنامه بدان نیاز دارم.

* از ارسال دعوتنامه برای کاربران فعلی بیان ، مطابق با قانون شرکت بیان ، معذورم .

* از ارسال دعوتنامه به نام های مستعار یا ایمیلهای نا معتبر معذورم . 

* به نظرات خصوصی به منظور ارسال دعوتنامه پاسخی داده نمی شود. 

  • ۹۲/۰۹/۱۷
  • محسن قاسمی

نظرات (۲)

  • fateme ghanaatpishe
  • اگه میشه لطف کنید برای منم بفرستید.

    باتشکر :)

    پاسخ:
    با سلام،
    ارسال شد.
    موفق باشید.
  • محمد یوسفی روبیات
  • سلام
    من شدیدا به این سرویس ناب ایرانی نیاز دارم
    خیلی وقته دارم دنبال دعوتنامه می گردم.
    ممنون
    منتظرم...
    پاسخ:
    سلام،
    دعوت نامه برای شما دوست عزیز ارسال شد.
    موفق باشید.

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی