سایبرا => بینهایت اطلاعات در سایبرا

نیازهای اطلاعاتی امروزه را اینجا بیابید
وبلاگ رسمی شرکت بیان

نیازهای اطلاعاتی امروزه را اینجا بیابید

آخرین نظرات
نویسندگان
  • ۱
  • ۰

سلام،

زبان برنامه نویسی پایتون، یک زبان برنامه نویسی متن باز شی گرا است که برای تازه واردان به دنیای برنامه نویسی بسیار ساده و کاربردی است. به علت سادگی بسیار زیاد این زبان برنامه نویسی، از این زبان در اکثر مواقع برای آموزش برنامه نویسی به کودکان استفاده می شود. نسبت به زبان جاوا از قدرت کمتری برخوردار است، اما در عین حال بسیار قدرتمند است. سادگی این زبان در ریاضی به راحتی دیده می شود به نوعی که این زبان را برای آموزش مبانی علوم کامپیوتر به زبان اول تبدیل می نماید.

مدتی است در حال کار و یادگیری این زبان برنامه نویسی هستم و هر روز که بیشتر می گذرد علاقه من به برنامه نویسی و این زبان بیش تر و بیش تر می شود تا جایی که به سمت زبان جاوا هم رفتم و اندکی از آن را هم یاد گرفتم. 

در حدود 8 سال است که در دانشگاه هستم و هیچ وقت از برنامه نویسی یه این حد خوشم نیامده بود و افسوس می خورم که کاش آن سال های اول به جای پاسکال، جاوا یا پایتون به ما تدریس میشد.

قصد دارم آموزه های خودم رو در این حوزه تبدیل به یک دوره آموزش برنامه نویسی پایتون کنم و به صورت دوره، اینجا در سایبرا قرار بدم.

چرا پایتون:

  1. پایتون سرگرمی است،
  2. پایتون سریع است،
  3. پابتون ساده است، 
  4. و در نهایت پایتون قدرتمند است.
کتاب آموزش پایتون به سخت ترین روش:
این کتاب یک کتاب بسیار مفید، ساده و کاربردی برای یادگیری زبان برنامه نویسی پاینون است که ترجمه این کتاب رو به همراه دوست عزیزم محمد سادات شروع کردیم. ترجمه این کتاب به زودی تمام خواهد شد و نسخه الکترونیکی اون رو برای ارائه در سایت قرار خواهیم داد.

امیدوارم به زودی بتونیم این کتاب بسیار جالب رو برای ارائه آماده کنیم.
  • ۹۲/۰۹/۲۶
  • محسن قاسمی

Programming

Python

نظرات (۱)

انشاالله

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی